კრიტერიუმები
|
სუსტი
|
საშუალო
|
კარგი
|
მაღალი
|
არჩევს ლიტერატურული ტექსტებს ჟანრების მიხედვით
|
უჭირს
|
ზოგჯერ ახერხებს
|
ფიქრის შემდეგ ახერხებს
|
დაუფიქრებლად
ახერხებს
|
ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება, წარდგენა.
|
ვერ ახერხებს,უჭირს
|
ნაწილობრივ ახერხებს
|
შეუძლია მოძიება, დამუშავება, მაგრამ ნაწილობრივ იყენებს
|
იძიებს
და ამუშავებს საინტერესო ინფორმაციებს და კონკრეტულად წარადგენს აუდიტორიის წინაშე
|
სათქმელს ნათლად და ლოგიკურად გადმოსცემს
|
უჭირს სათქმელის ნათლად და გასაგებად გდმოცემა
|
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად, ლოგიკურად, თანმიმდევრულად
|
სათქმელს
გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად, ინფორმაციას აშუქებს ამომწურავად და თანმიმდევრულად
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან და ლოგიკურად გადმოცემა
|
ვერ ახერხებს
|
იშვიათად ახერხებს
|
ადეკვატურად იყენებს არსებულ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად
|
წარმატებით
იყენებს არსებულ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად
|
შემოქმედობითობა
|
არ შეუძლია
|
ბუნდოვანია
|
შეუძლია ნაწილობრივ
|
ნათელი
და გასაგებია
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
ულოგიკო და გაუმართავია
|
ლოგიკურია, მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირება არ შეუძლია
|
ლოგიკური
და ორიგინალურია
|
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
|
ვერ პასუხობს კითხვების ნახევარს
|
პასუხობს კითხვების ნახევარზე მეტს
|
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს
|
ადეკვატურად
და ამომწურავად პასუხობს კითხვებს
|
Sunday, February 23, 2014
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment